вул. Нова 80-А
м. Долинська Кіровоградська обл.

+38(066)942-00-12
dmkg28500@ukr.net

Пн - Пт 8.00 - 17.00
Сб. Нд. вихідний

Чистота навколишнього середовища –показник екологічного стану нашої громади.

Саме питанням чистоти та наданням якісних комунальних послуг мешканцям нашого міста займається КП "Долинський Міськкомунгосп".

Без комуналки не може обійтися жодне сучасне місто. Комунгосп - це підприємство де все і всі працюють, не зважаючи на час доби, пору року, суспільні потрясіння. Бо як і що не було б, а людям завжди треба подати світло, воду, тепло, вивезти сміття, підмести вулиці, відремонтувати дороги, обрізати дерева, доглянути клумби і т.д. Всі ці обов’язки лягають на плечі комунальників, які за свою нелегку сумлінну працю рідко від кого чують добре слово. 

В період з 15.06.2020 по 19.06.2020 дільницями комунального підприємства проведено певний об'єм робіт:

Благоустрій клумб біля МЦ "Червона Калина".

Обрізання дерев та прибирання гілля; спилювання аварійної деревини по вул. Сонячна, 6а.

Покіс трави на 4,5,6 мкрн.

Поновлення пішохідного переходу "Зебра" по вул. Нова, Центральна, Сонячна.

Прибирання підвального приміщення (ГО сторона) по вул. Нова, 84.

Розпочато роботи по фарбуванню лавок для сидіння на мікрорайоні.

Біля буд.№56 п.1 по вул. Нова улаштували урну для сміття.

По вул. Шевченка 4а проводяться роботи по заміні аварійної ділянки трубопроводу водопостачання.

В будинку №80 по вул. Нова проводилися роботи по заміні зношених ділянок труб водопостачання.

В рамках підготовки до опалювального сезону 2020-2021 р.р. проводили чистку та ремонт котла №4 котельні №2.

В будинках по вул. Дружби Народів, для збереження тепла, розпочато роботи по заміні теплової ізоляції внутрішньобудинкових тепломереж.

Проблемним для комунальників залишається питання заборгованості споживачів за надані послуги, що негативно впливає на фінансовий стан підприємства і розрахунки, в першу чергу, за газопостачання. Робота по цих питаннях підприємством ведеться, але результат її залежить насамперед від свідомості і сумлінного відношення споживачів до розрахунків за отримані послуги.